indigo

وقتی تنها راه ارتباطی ام ، اینجا شده ... دائما سعی میکنم بیام اینجا "بسم رب " ها رو ببینم ؛ 

احساس وابستگی دارم ... میخواستم دلم دریایی و بزرگ باشه که انقدر زود تنگ نشه ولی زهی خیال باطل ...

 انقدر دلم تنگ میشه که اصن به چیزی از خودم تصور داشتم فرق کرده... دلتنگی عجب داستان غم انگیزی

دیگه حرف زدن نمیتونه این دل تنگی رو رفع کنه ... 

تازگی احساس میکنم که فقط یه آغوش بی انتها بتونه این دریای متلاطم رو آروم کنه ...

 چنان به سوی تو با سر دویده ام از سر شوق

که روی برف نمانده ست رد پا از من ... 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی